Doprava na Zásilkovnu zdarma 😍

Ze zákulisí — červen 2019

Proces chystání Vašich balíčků

Proces chystání Vašich balíčků

Minule jsem Vám sepsala článek ohledně balení balíčků. Jsou to věci, které je fajn, když víte. Stále více lidí totiž dbá na to, aby používalo co nejméně plastů. A i já sama bych ocenila informaci o tom, jak bude vypadat balíček z e-shopu, ze kterého poprvé nakupuji. 

Tento článek jsem zaměřila na naše interní procesy, které také souvisí s chystáním Vašich balíčků. Pro většinu z Vás už tak zajímavé a přínosné být nemusí, přece jenom je to o tom, jak tu fungujeme, ale koho z Vás to zajímá, může číst dál. 

Stejně jako většina věcí a procesů v e-shopu prošla za ty roky změnami, řešila jsem i to, jak ještě lépe chystat Vaše balíčky. Opět jsem měla pár požadavků, které jsem chtěla buď změnit a nebo zlepšit. Důležité je pro mě, aby bylo balení rychlé a pohodlné a každý nový, kdo k nám přijde se rychle zaučil a ve skladu se lehce orientoval. A v neposlední řadě, aby se nestávalo, že do balíčků zapomeneme něco přidat a nebo tam dáme něco jiného.

Produkty máme v regálech podle značek, řádně označené názvem produktu, jeho číslem a produkty v regálech seřazené podle expirací od té nejstarší až po tu nejnovější. Snažím se mít ve skladu tolik produktů, aby nám tu dlouho nestály a odcházely k Vám co nejčerstvější. Zároveň si hlídám i dostupnost produktů tak, aby byly pro Vás dostupné co nejvíc - ideálně samozřejmě stále :-). Může se tak stát, že u jednoho dodavatele dělám objednávku i několikrát do měsíce. A co Vám budu povídat, je to věda, občas jsou totiž Vaše nákupní zvyklosti nevypočitatelné :-))

Kolegyňky chystají Vaše balíčky podle faktur, které Vám poté už do balíčku nepřidáváme, protože Vám chodí automaticky e-mailem, ale my si je tu zakládáme. No a abychom měli tu jistotu, že je všechno ve Vašem balíčku tak jak má být, kontroluje to po nás skladníček :-)


I přes všechna označení a následnou kontrolu skladníčkem jsme jenom lidi a tak nám prosím odpusťe, pokud se i tak chybička do nějaké objednávečky vloudí :-) Pro tyto případy jsme tu ale vždy pro Vás a obratem je k Vaší spokojenosti řešíme :-)

Potom už produkty potují do balíčku, balíček se řádně zalepí, označí štítkem a okolo poledne balíčky předáváme kurýrovi, který je tu každý všední den vyzvedává. Na Zásilkovnu Vám zpravidla balíček dojde hned druhý den od odeslání. Pokud si zvolíte na doručení Českou poštu nebo kurýra, balíček očekávejte za dva dny ode dne odeslání. Platí to jak pro Českou republiku, tak také pro Slovensko. Samozřejmě jsou to jen orientační doby, zejména v předvánočním období je doba dodání delší. 


Komentáře