1 500 Kč zdarma Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu zdarma!

Nejčastější dotazy

Co mám dělat v případě problémů s vytvořením objednávky?

Pošlete e-mail s dotazem na info@krasnakazdyden.cz a já Vám ráda pomůžu :-)

Co mám dělat v případě problémů s již vytvořenou objednávkou?

V případě jakýchkoli problémů s Vaší již vytvořenou objednávkou mě prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu info@krasnakazdyden.cz, kde uvedete číslo Vaší objednávky a popíšete, o jaký problém se jedná.

Jak postupovat v případě, že chci udělat nějaké změny v již vytvořené objednávce?

Pokud jsem Vám objednávku ještě neodeslala a teprve ji vyřizuji, kontaktujte mě prosím prostřednictvím e-mailu info@krasnakazdyden.cz, uveďte číslo Vaší objednávky a připište, jakou změnu byste chtěli u své objednávky udělat.

Jak mohu objednané zboží zaplatit?

Objednané zboží můžete zaplatit třemi způsoby:

  • on-line platební kartou
  • bankovním převodem
  • dobírkou

Pokud chci platit bankovním převodem, kam mohu peníze poslat?

Pokud jste zvolili způsob platby bankovním převodem, svou objednávku uhraďte na následující čísla účtů s uvedením variabilního symbolu Vaší objednávky:

  • 2101003250/2010 – pro platby v CZK
  • CZ9220100000002401003252 – pro platby v EUR

Všechny tyto informace Vám také přijdou e-mailem, jakmile dokončíte objednávku.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Můžete vybírat ze tří druhů dopravy:

  • osobní vyzvednutí přes Zásilkovnu
  • Česká pošta/Slovenská pošta
  • kurýr

Kde najdu výdejní místa Zásilkovny?

Seznam výdejních míst Zásilkovny pro Českou republiku a Slovensko naleznete zde.

Mohu vrátit zboží, které jste mi zaslali?

Ano, ze zákona máte nárok na vrácení zboží do 14 dnů od převzetí balíčku. Zboží však musí být nerozbalené a bez známek použití.

Kdy mi pošlete peníze za vrácené zboží?

Peníze za vrácené zboží zašlu zpět do 14 dnů na Vámi uvedený bankovní účet.